Plexi to przeźroczyste tworzywo sztuczne, bezbarwne, sztywne i termoplastyczne. Dzięki temu podstawową formę można łatwo obrabiać mechanicznie i niemal dowolnie kształtować. Zaletami plexi są m.in. duża przezroczystość, odporność na działanie promieniowania UV, możliwość wystawiania na stosunkowo wysokie temperatury (do 80 stopni). Jednak co dokładnie sprawiło, że plexi jest tak chętnie i często wykorzystywane w branży reklamowo-marketingowej?
Szerokie zastosowanie w branży reklamowej
Ze względu na swoją łatwość w obróbce i przeźroczystość, plexi doskonale się nadaje do przygotowywania różnego rodzaju elementów reklamowych. Lista zastosowań szkła akrylowego w reklamie jest naprawdę długa. Do najpopularniejszych sposobów na wykorzystanie plexi w celach reklamowych należą m.in. tworzenie podświetlanych tablic i przestrzennych liter, wycinanie dowolnego rozmiaru szyldów reklamowych, tworzenie kasetonów i elementów większych instalacji.
Szkło akrylowe świetnie się sprawdza również do tworzenia ram, podstawek reklamowych, czy firmowych gadżetów. Choć podstawowa forma plexi jest bezbarwna, to dzięki jej właściwościom, bez problemu możemy ją zabarwić. Łatwość w nadawaniu szkłu akrylowemu dowolnych kolorów sprawia, że jest to bardzo atrakcyjny materiał dla osób, zajmujących się marketingiem. Kolejną zaletą jest duża odporność na warunki atmosferyczne. Bez względu na to, czy poddamy plexi działaniu słońca, śniegu, czy deszczu, pozostanie ono w niezmienionym stanie. Dlatego, szkło akrylowe świetnie się sprawdza przy reklamie outdoorowej.
Możliwość kupowania plexi na zamówienie
Oprócz dużej ilości gotowych wzorów i rozmiarów, wiele firm udostępnia swoim klientom możliwość zamówienia ekranów, szyldów lub elementów dostosowanych do potrzeb konkretnego klienta. Dodatkową cechą, która sprawia, że szkło akrylowe jest atrakcyjnym materiałem wykorzystywanym w branży reklamowej, jest różnorodność plexi. Do produkcji szyldów możemy np. wykorzystać typ Fluo, którego krawędzie są iluminowane. Podbija to atrakcyjność wizualną szyldu wykonanego z tego materiału.
Plastyczność szkła akrylowego sprawia, że twórcy reklam są praktycznie nieograniczeni, jeżeli chodzi o formę reklamy. Plexi można wygodnie ciąć, polerować, skręcać lub sklejać ze sobą poszczególne elementy. Wszystkie te cechy, w połączeniu z tym, że szkło akrylowe można zabarwić na dowolny kolor sprawiają, że plexi jest materiałem, z którego bardzo często się korzysta w branży reklamowej. Zarówno do przygotowywania reklam zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
Dowiedz się więcej o plexi pod linkiem – https://taniareklama.pl/plexi